Pages

KeMbaLi pULaNg..

salam readers...

wahh..agak lama aku tak sempat nak update blog aku ni..
masa yang cemburukan aku,sampaikan aku tak sempat nak tengok blog lansum..
tambah pulak ngan sikap MALAS nak bukak laptop 2 3 hari ni..

ntah apa yang da jadi..tak tau nak luah ape..
just leh pendam kan perasaan tu je..
hilang semangat nak menulis yang da kehabisan mood..
mungkin sebab beban study yang da mula menguasai aku..

2minggu lepas buzy ngan jaga umi aku kat hospital..
alhamdulillah,semua berjalan ngan lancar..
umi aku da sihat sekarang..
bertambah sihat bila tengok anak2 dia semua balik tuk tengok dia..
biasalah sekarangkan musim demam yang tak tentu hala..

aku lak da start pegi kelas balik..
oke fine,ade gak yang ketinggalan terutama law..
penim wal confius nak paham semua tu..

takpe,takpe..
banyak lagi masa kan..
hehehhe....

*moga aku berjaya*



No comments: