Pages

sEmBuhkaN D!a

salam readers..

sory sangat da lame tak dapat nak updatekan blog..
takde mase kot..mud pom takde...

aku tengah tunggu umi aku ni..
tadi lam kul3pagi abah kejut cakap umi sakit..
mak aii..terkejut aku..
terus aku bangun pegi bilik abah..

memang la umi demam..
da seminggu kot..
aritu dia pegi hospital daa..
tapi aku pom tak tau camne sebab dia tak cite dan cakap pom kat aku..
yealah,dia cakap tak nak susahkan anak-anak dia...
yang aku tau dia da balik hospital..
padahal aku dekat je belajar ngan umah ni..
tapi aku lak tak tahu...
agak sedih sebab umi dan abah tak bagitau..
tapi...
mungkin diaorang tak nak aku susah hati kot..

umi demam sampai nampak amat lemah..
tadi oke je dia borak ngan aku..
tup-tup,aku tengok dia camni...

umi suh aku peluk dia sebab dia sejuk sangat..
takut kalau benda tu jadi yang last..
nauzubillah....
aku tak nak pikir bukan-bukan..

aku tak dapat ikut pegi hospital sebab adik aku ni tido ag..=(
aku hanya mampu doa supaya Allah s.wt sembuhkan umi aku je..
tolom doakan umi aku gak ek..=)

No comments: