Pages

~AISHITERU~

saat semua da di buai mimpi yg indah..aku masih..
masih mengadap my lappy cam tengah nikmat makan nasi..hehehe...

oke,aku lapar..
serius or hakikat n kenyataannya aku lapar..
kan sedap kalau ade mcd ke, kfc ke...
erm....paling kurang burger kat depan tuu..(wat2 tau je la yea..)
boleh makan skt..skt...pom takpe daa..sob..sob..

"alala..banyaknye kau mengidam arie niss..
tadi kau daa makan nasi ek..".

hahah...tak de la aku kan diet..
jaga makan,jaga kesihatan..auw..auw...
baiknya saya..=)

tadi mase aku ralik2 tengah on9 aku teringat lagu ni..

AISHITERU....
lam bahasa melayunya SAYA CINTA AWAK..

lam bahasa omputehnya I LOVE U..

amboii..aku kene cakap semua bahasa ke?
lam bahasa cina WO IE NI...

hahahaha..aku tak tau betul ke tak..
aku da lupa...aku kan minat cite cina..
dari aku kanak2 sapa la aku kecik cam sekarang..
tapi sekarang,cina tak nak bagi aku tengok cite dia..=)

lam bahasa tamil NAAN UNNAI KATHALIKIRAN.... 
erm..temkiu to Eby....haha..

cepat2 dengar lagu ni...by ARIE NISS..
hahaha..mase dengar ni bajet dengar aku la yang nyanyi tuk kamu..=)
ehem...ehem...ehem...


camne?sedap tak suara aku?
sedap..da la aku lawa...bertuah sape dapat aku kan...
hahaha....~ketawa sopan~

lagu ni aku tuju khas tuk AWAK!

awak..

awak hayatilah lagu ni..
saya takkan cari penganti awak..
sebab awak lah yang satu lam hati saya..
memang awak buncit,
awak bekem cam singa,
awak agak nakal,
awak pemalas yg tegar,
awak agak p*****,
tapi...
saya sayang awak je..=)

takkan saya nak lupakan awakkan..
awak janji ape ngan saya?
saya janji ape ngan awak?
kekuatan cinta kita takkan pernah rapuh
terhapus ruang dan waktu...=,=










No comments: