Pages

PaNtaNg TeNgoK giGi!

ello...ello...:)
masih awal nak tido....
jam berdetik menandakan pukul 11 lebih...
malam masih muda...
seperti aku...hahaha...

jom tengok bulan.. :)
(nati buat appointment)
sambil2 aku tengah tengok cite cina TV3 sekarang..
aku teringatlah dekat member kak long aku..
(takde kaitan langsung..hahah...)
aritu aku teman kak long aku jumpa dia..

auww...gigi!alamak!!!
putih giler babeng..hahaha...
daa la tersusun gitu...fuyoo..

camni...=)

camne awak jaga gigi awak yea?
saya minat la kat awak..
hahaha..
sebab gigi awak je...<.>

aku memang pantang tengok perempuan and tambah2 laki la kan..
yang gigi tersusun nak mampus,putih bercahaya...
kalu laki,terduduk aku kat situ..haha...
dup..dap..dup..dap....

tapi...manusia..bukan semua sama kan...
gigi ak tak seberapa jugak pom..
kelebihan masing2 orang kata...
kalu dulu time kecik2 suke makan coklat tiap masa memang lah!
haha..tapi en.dalim aku gigi lawa gak..
oke,saya jelez..wekk!!!

sebab aku jelez yang amat..
aku pom search pasal cara2 jaga gigi...
jom join aku baca der kat  KLIK SINI..

harap2 kita sama2 menjaga gigi kita..hahaks..

No comments: