Pages

CHaiYok-CHaiYok

salam readers...

tak leh tido la ase...
sebab hepi sangat..
tadi aku kuar pahtu ternampak ni...


kenal tak??ngeh..ngeh...=)

wahhh..ngan tanpa lengahkan masa
aku terus berdiri atas menda ni!
tak sabar ni...
aku pom masuk la syiling...
berdiri tegak2 cam nak nyanyi lagu negaraku lagi..
hahahahaha...
2saat kemudian dia pom cakap berat aku berapa da..
teka?teka?
malu lak i nak cakap..
hehehe...
59kg....
54kg oke!!!!!!
alhamdulillah.....=)

auww...aku da turun 5kg ah!
berbaloi ak diet sakan cuti ni..
bahagianya ase...
malunya nak cakap benda ni...
tapi takpelah..
sharing is caring kan..
lagipom aku bahagia ni..
hahahaha...

bak kata kak aku,
berbaloi kau pengsan aritu niss!!!
sengalkan...=)

kalau la leh turun 5kg ag...
JOM DIET SAMA-SAMA..
chaiyok-chaiyok!!!

7 comments:

cikida said...

wahh,diet ek..hehe..sy lak mkin tmbh brt ni rsenye..huuu

Siti Aziz said...

waaaa....tahniah!! moga turun lagi.. tapi yang sekarang pun dah okey.. biasa2 je.. hi3

aRiE niSS said...

cikida:ala,kan da kurus 2..anis je..tembam..=(

siti:time ksh..perli la tu..=)
jom diet sx..hehe..

LiLy @ MaMaQiStInA said...

samalah ngan kita..klu nmpk je menda alah tu..mesti nk timbang..saban minggu berat semakin naik..huhu..tp tinggi x naik2..hehe.. :)

aRiE niSS said...

iyea lily?hehe..minum calcium lily..kot2 leh tinggi..=)

anumuchan said...

bestnyee dh turun byk..meh share tips..nk kurus gak..huhu

aRiE niSS said...

hehe..akak nak kurus gak?ala..da lawa la tu..:-)