Pages

SaYa aKaN PeRG!...

salam readers...

sebak je ase...sob..sob..
nanti aku akan tinggal blog aku n korang semua...
aku tak sanggup nak hadapi ni semua..
takde da komen2 yang wat aku senyum sorang2..
tengok entry korang yang amat2 menarik minat aku..
share itu ini ngan korang...huhuhuhuh..

aku akan pergi dari hidup korang....
korang jangan sedih2..
nanti korang tinggal la jejak korang kat shoutbox aku..
senang,nati kalu umur panjang aku bukak aku boleh follow...

aku da nak masuk uitm balik da ESOK..
ke tempat aku menuntut ilmu...
wahh..moga aku berjaya.....
doakan aku tau.....
doa jugak bilik aku senang nak dapat wifi..hehehe...
uitm student pom jadi la..asalkan ade yang leh wat aku
connect ngan si intenet ni....

korang jaga diri baik2 sepanjang aku tak de..
tolom jaga blog aku gak..hehehe..
jangan nakal2 yea...
tolom click yang mane ade kat tepi2 tu...=)
insyallah aku akan clickkan balik...

oke,da siap segala pesanan ringkas aku...
tata..titi..tutu....muahhh...

No comments: