Pages

iTu yaNg TeRbaiK..

salam readers..

meski kau selalu menyakiti aku,
ku cuba bertahan walau sakit hati ini kupaksakan..
dan aku percaya suatu saat nanti kau akan mengerti...

eh,ni bukan tuju tuk readers tau..korang kan baik ngan aku..selalu komen2..hehehe..
ni khas tuk ex en.dalim aku..betul ke aku single ni?ke 2 minit je?huh...
betul la ni...meh la isi borang sayam..=)

dalam hidup ni tak semestinya semua yang kita nak kita dapatkan..
kadang2 kita terpaksa berkorban untuk capai benda yang kita inginkan..
kadang2 kita akan rasa letih tuk mempertahankan apa yang da kita ada..
kadang2 kita asa ape yang kita da ada da cukup tuk kita...
kadang2 kita asa kita akan dapat yang lagi baik dari yang kita dah ada..

wahh..banyaknya kadang2..hahaks..
tapi itulah kehidupan manusia..
bila benda tu ada depan mata mereka agak tak menghargai..
bila da takde,baru terpikir benda tu terbaik tuk diri kita...

cam aku jugak..aku rasa aku da letih nak pertahankan seseorang yang aku da ade..
sebab..walau banyak kali aku cuba pertahan,masih benda yang sama akan berlaku..
janji hanya semata2 janji dan kelakuan masih diulangi..
aduyaa..awat skema sangat ayat aku ni..hahahaks..

aku asa da banyak kali aku cuba nak tahan diri aku dari marah..
sebab...aku tak suke marah kat kau sayang..
tapi..tiap2 ari kau nak buat aku marah..
manyak angin sangat ke aku ni sampai tiap2 ari kau nak lepaskan angin aku ni?

aku tak suke bila aku da marah,muak,letih ngan apa kau buat..
kau baru sibuk2 nak cari aku..call aku,mesej aku..
waklu??mase aku ade nape kau tak terpikir pom nak cari aku?
boleh tak kau hargai sikit aku ni masa aku ada ngan kau??
hah...memang something wrong la kat kau ni..
geram je tau tak!!!!

boleh tak aku nak buat cam kau buat kat aku?
leh tak aku buat lebih dari kau buat kat aku?
kenyataannya kali ni aku da CUKUP TAHAN!!

kau boleh hepi,kenapa aku takleh?
kenapa aku nak sedih ngan apa yang kau da buat kat hubungan ni?

Ya Allah,tolong la aku lupakan dia ni..


5 comments:

Siti Aziz said...

dia kena belajar lagi mcm mana nak menghargai orang...

♥ chenta flipflop ♥ said...

hoii.asl ak xleh follow?ke ak dh follow?hahah..plik r blog ko dowh.haha.weii..asl deactive fb..balohhh ler teww =.=

aRiE niSS said...

siti:ntah la siti..biar jela dia gitu..tu lebih baik kan..

anyss:hahaks..bila ko follownye?xde der..rindu aku ke?=p

♥ chenta flipflop ♥ said...

hahha!asl xleh wey..dy ckp cani..
We are sorry, but we were unable to complete your request.
The following errors were found:
blogID: http://sayamarieniss.blogspot.com/
tgk.tgk.tgk......xblehhh =.=
xder rindu ko der...byk ag keje ak nk buat dr rndu ko..

aRiE niSS said...

haha..kalu mung guna google chrome mmg la cam gitu sengal..yg aku punya pom,tak leh2 nak follow oram..ntah mslh ape..