Pages

sUkE,SaYaNg oR c!NTa

salam readers..

apa tu suka,sayang dan cinta?
biskut ke...roti ke..kek ke...hehe...
korang agak2 semua ni sama ke maksud dia?
bila korang couple ni maksudnye korang suka,sayang or
benar2 cinta kat orang tu?

luv u...muaahhhh...

haaa..korang jangan silap tafsir perasaan korang..
nanti bahaya..kan couple 10tahun tapi jumpa orang lain,
lepas tu lam hati cakap "aku suke je kat dia ni...tak cinta pom.."

alahai..macam la aku pro sangat bab2 hati ni kan..
masalah sendiri pom berlambak..tak sempat nak pikir da..hehe..
tapi..just nak share...
sebab kadang2 kita ni keliru ngan perasaan kita..
cam aku ni..hahaha...

aku terbaca kat entry En.Joe ni...
dia duk cakap sal ni la....
sila..sila...baca..hehehe....

wahhh...baru sekarang macam aku da paham r makna semua ni..
aku paling suka bila dia cakap
"Suka adalah hal yang menuntut, Sayang adalah hal yang memberi dan menerima dan Cinta adalah hal yang memberi dengan rela."

nampaknya lam kes aku,aku masih tak jumpa orang yang cintakan aku..anda lak camne?hahahaha...

p/s:JANGAN PERNAH SAYANG SAYA KALAU AWAK TAK SAYANG SAYA..=)


No comments: