Pages

~ePy bEsDay WaNda~

salam readers..

arini 16hb 5,ari yang ceria, ari yang bahagia and ari yang duka..huhu..
kenapa aku cakap arini ari yang duka and lara?
sebab aku tak dapat nak sambut besday satu2nya anak sedara perempuan aku la..
da umur 3taun da muchuk2 cik anis kan!!



mase niii...
aku lupa umur berape der.. :)




sekarang...
oke fine,da besour..muahh!!!
 Yang membuatkan aku jadi penjelez yang tegar sebab
kak kembar aku "Emoon dan Syieda "on da way nak pegi celebrate der..
Bahagialah tuh???
Aku jelez ni..wua..wuaa...=(

saya amat2 jelez oke!!!huh..
sebab Wanda duk jauh..Cik Anis makan dulu la olat ni oke?hahah...

bukan rezeki Wanda..hahakas..
Wanda punya nanti Cik Anis ganti lain hari and waktu dan ketika oke?
Ingat pesan Cik Anis,Wanda da besar..
kene jaga adik Ajim..=)
kene juruh macam Cik Anis..
luv u so much sayang!!!
epy besday sayang!!

No comments: