Pages

SAYA TAK MAU!

alalala...tadi time aku borak ngan umi abah aku der...
diaoram cakap nak wat guest house kat umah aku...

TAK NAK!!TAK NAK!!
abah ngan lemah lembut cakap "awak nak ke tak nak,abah buat gak"

aku tak nak kongsi umah umah ngan oram yg aku tak kenal.
aku nak bergerak nanti tak bebas oke...
serius,aku akan jadi lemah lembut gemalai la nantii..
layan oram,senyum...senyum..huhu..
sweetnye saya nanti...
please la umi abah sayam oiittt...

oke fine,umah sekarang tak de oram..
setakat aku,anas ngan kak long memang banyak giler ruang2 kosong..
kalu nak penuhkan ruang,aku jadi gemuk la.
isi semua ngan lemak aku...errr....

kalu aku kata tak nak tolom la dengar..
mesti akak2 dan abang2 aku tak nak gak..
memang la buat time diaoram tak de je..
tapi..aku ni yg duk lepak,relex kat umah..
kalu yang mai tu handsome leh gak aku cuci mata..
~zzzzzzzzzzzzzzzzzzzz~

tolom la kak2 ku yg tersayam..
cakap kat abah jangan buat ek..
aku sayam bilik aku..
kua...kua..kua....=(

No comments: