Pages

MaaFkaN SaYa!

Awak…awak…awak  sedar kan yang saya sayang awak…kalau awak tak sedar memang awak ada penyakit mental…sebab boleh dikatakan tiap hari saya cakap saya sayang awak cinta awak..tapi lam omputeh lah …I luv u…kalau hati awak tu leh saya paku dengan kata cinta saya,saya da lama pahatkan kat situ awak..

Awak..masa saya first time jumpa awak kat kelas tu…yea,saya masih ingat kat situ awak..saya tengok awak masuk,da memang hobi saya tengok orang, saya rasa awak ni skema orangnya..serius saya tak suka kat awak…pantang tengok awak,ade je saya nak komen..saya gelak2 ngan kawan saya..awak kan kecik..haha..jahatkan saya awak..maafkan saya awak..masa tu saya tak kenal awak lagi..tegur bercakap memang sikit,boleh bilang berapa patah..

Awak..ingat tak mase mula2 kita start mesej? Kita bincang pasal pelajaran kan..tapi awak jahat,awak suke kacau usik saya…kita selalu gaduh,tapi bila jumpa kat kelas tiba-tiba rasa malu..awak tegur saya buat dono..tapi saya senyum kan awak.. saya pelik wal musykil kenapa lepas tu saya rapat ngan awak.. entah kenapa saya suka kawan ngan awak..awak bomohkan saya ek? Nakal awak ni yea…

Awak… lepas tu saya selalu sakit,saya takleh nak kuar beli ubat..awak jugak yang datang..malam-malam awak datang usaha bagi ubat kat saya walaupom awak pening masa tu.saya tak pernah berniat nak susahkan awak..tapi saya tak tau awak sakit masa tu.kenapa awak tak bagitau saya awak sakit?awak cam marah kat saya masa tu..saya ingat lagi reaksi awak..maafkan saya awak... Thanks awak jaga saya..

Awak..awak ingat tak aritu?Parents saya lambat masukkan duit,awak jugak yang datang tolong saya..awak bagi duit kat saya,kalau lah saya leh simpan duit tu kan awak..saya simpan jaga sebagai kenangan kita tau..saya selalu mintak tolong awak..awak letih ke tolong saya? Maafkan saya yea awak selalu susahkan awak..

Awak…awak wujud lam hidup saya as my friends..You r special friends 4 me..I’m heard everything about u, but I still want to be with u. saya terima kawan saya dengan sebaiknya..awak kongsi masalah awak,saya kongsi masalah saya..tapi..tanpa kita sedar perasaan tu da bertukarkan awak..awak da mula sayangkan saya..saya pom da sayang kat awak..kenapa awak sayang saya yea?saya ni la tak sempurna..bila saya pikir-pikir silap saya banyak tipu awak..jahatkan saya,awak buat baik kat saya..tapi saya balas ngan benda yang menyakitkan awak. Kenapa saya jahat sangat ngan awak?dari mula-mula kita kenal sampai sekarang saya selalu susahkan awak. awak je masih sudi terima saya..terima kasih awak..

awak…lepas kita wat keputusan nak couple pada tarikh keramat tu,saya memang yakin yang saya cinta dan sayangkan awak sepenuh hati saya. Saya akan hadapi semua tuk awak. Walaupom saya tau awak masih ragu-ragu ngan cinta saya. Sebab ramai yang mainkan awak sebelum ni kan,tapi..awak pom main-main  jugak..awak kan nakal….

Awak…lucukan kita…masa kita couple kita main ciku cak aa…saya merajuk,awak pujuk saya..awak merajuk,saya wat bodo je..jahatkan saya… saya merajuk,awak pegi cari saya..tanya kawan-kawan saya..amik beratnya awak kat saya kan..kadang-kadang saya kuar kelas awak da ada tunggu nak pujuk,tapi saya ni degil awak…saya tinggal je awak camtu  sedangkan saya rindu yang amat kat awak..tapi sebab saya ego…saya memang ego awak..

Awak..awak  sanggup wat ape je tuk saya kan…tuk bersama saya,tak nak bagi saya merajuk,mintak clash.awak sanggup tukar kelas sama ngan saya..saya ingat awak gurau…rupanya tak…kenapa awak wat camtu?kelas ni awak sorang je laki..camne awak nak buat keje takde kawan?tapi awak kata,saya kan ada ngan awak..sweetnya awak..saya mintak maaf awak..saya takkan merajuk daa..kalau saya nak merajuk pom saya postpone mase cuti ek..

Awak..dulu masa kita kawan saya agak kasar ngan awak kan..saya memang kasar awak…tapi lam hati saya ada awak je (dalam hati ada kumbang)..kadang-kadang sekarang pom saya ada kasar..bila saya geram sangat ngan awak..patut la awak kasar ngn saya jugak..bila awak tak leh nak control amarah awak. Saya tak suka awak kasar ngan saya..kenapa ngan saya ni awak?saya buat kat awak boleh,tapi bila awak buat kat saya..saya rasa macam pedih sangat..ni ke yang awak rasa masa saya buat kat awak?awak singa jantan,saya singa puan..maafkan saya yea awak..

Awak..awak nak saya kuruskan badan saya sikit..yeala,awak takut nanti kalau saya gemuk akan wat saya susah..saya akan sakitkan awak..penyakit tu penyakit ni datang nak kawan ngan saya.kalau saya tak jaga makan,saya sakit perut lagi..awak teman saya jogging..tapi saya marah,saya kata awak takleh terima saya yang macam ni..saya kata awak nak ubah saya..saya taknak kurus,taknak diet..sampaikan awak da letih nak nasihatkan saya..kesian kat awak..maafkan saya awak..

Awak..saya selalu merajuk,marah awak tak bagitau saya mana awak pegi..apa awak buat..tapi awak tak penah marah saya kalau saya lupa bagitau awak..kadang-kadang sampai kat tempat tu baru saya sibuk nak mesej awak..walaupom awak sakit hati,nak marah kat saya..awak tak marah saya..Cuma aritu saya tau awak terasa sangat,sampai sekarang awak masih buat saya macam ni..awak tak bagitau apepom kat saya..awak nak saya rasa kan..saya da rasa dan paham awak..saya rasa saya tak diperlukan..maafkan saya..

Awak…aritu awak teman saya jumpa kawan lama saya..tapi saya asyik sangat cakap ngan dia sampaikan saya lupa awak. Saya kata saya nak cakap dua-dua je ngan kawan saya..sedangkan awak sorang kat situ takde teman..jahatkan saya awak..saya biar awak camtu je..lepas tu baru awak datang,awak terasa tapi awak buat tak tau je kan..seingat saya,awak tak penah tinggal saya tuk kawan-kawan awk..saya lak buat awak camtu..maafkan saya awak…

Awak…kenyataannya.. Saya lalai awak..saya hanya tau pentingkn diri saya.saya tak mampu nak jaga awak sebagaimana awak nak jaga saya..Saya memang tak layak tuk awak...MAAFKAN SAYA!!

4 comments:

アヌム ちゃん said...

Salam..singgah sini..aa kenapa ni..ada masalah eh..hope cepat2 setel ye and doa2 everything will be ok :)

aRiE niSS said...

wslm..time ksh sudi jenguk niss...maslah hati je skit...dugaan...=)

アヌム ちゃん said...

aa kdg2 memang kita akan diuji mcm ni..semoga niss kuat ye :)

aRiE niSS said...

kuat tak kuat..mmg sakit la akak..=)
kawin cam akak senang kan..