Pages

~KOLEJ~RUMAH KEDUAKU...

Aih senangnya dalam hati

Kalau dapat berumah dua

Seperti dunia

Ana yang punya



Kepada  rumah tua
Dinda sayang padamu

Kepada rumah muda
I say I love you


Rumah tua takde oram
Balik ke rumah muda
Kalau dua dua tak da oram
Ana balik umah ke-tiga
auw...auw....





wah...aku senang bangat arini..aku dapat kolej der..
hahaha..so,aku tak yah wat rayuan cam sem lepas..

TOBAT!aku tak mboh da wat rayuan..
sebab ada je bilik kosong tapi tak mboh aku duk!
eiiii....geram giler masa tuu..

tapi Allah bersama aku..
dia tau aku ngan kawan aku susah...
eby kan...=(
terpaksa duk surau..kua..kua...
cam tak dop ore jaga lak aku asekan..
walaupom semua ada ngan aku..
oke.takpe saya da biasa susah...hahaha...koya!

Alhamdulillah...sem ni aku dapat kolej...
walaupom tak tau serumate ngan sape..
yang leh masuk ngan aku ke tak..
yang giler2 macam eby or dayang ke tak..
takpe lah,asal aku dapat..hahaha..

tapi...kalu leh serumate ngan diaoram oke gak..
hahahaha...aku  tau kamu2 pom nak aku gak kan jdi rumate korang..
tul tak?kan..kan...=)

No comments: